GL.III. Cunoasterea cerintelor stakeholder-ilor si adaptarea la acestea a serviciilor din universitati
Activităţi:
3.1. Desfasurarea intalnirii de debut;
3.2. Realizarea de analize privind cunoasterea cerintelor stakeholder-ilor si adaptarea la acestea a serviciilor din universitati:
3.2.1 Identificarea practicilor actuale internationale,
3.2.2 Realizarea unor schimburi de bune practici,
3.2.3 Elaborarea manualului de bune practici,
3.2.4 Realizarea unui sondaj privind cerintele stakeholder-ilor,
3.2.5 Eelaborarea analizei comparative,
3.2.6 Elaborarea viziunii asupra viitorului;
3.3. Organizarea workshop-urilor tematice, dintre care unul studentesc cu premii;
3.4. Desfasurarea evenimentului “Zilele angajatorului”;
3.5. Elaborarea studiului privind insertia pe piata muncii;
3.6. Elaborarea studiului privind accesul la servicii de educatie in invatamantul superior;
3.7. Organizarea cursurilor de formare:
3.7.1 Elaborarea modulului de curs,
3.7.2 Actualizarea modulului de curs,
3.7.3 Implementarea modulului de curs3
3.8. Elaborarea scenariului;
3.9. Elaborarea propunerilor pentru dezvoltarea/ actualizarea unor programe de studii si a unor calificari;
3.10. Elaborarea/ revizuirea planurilor strategice;
3.11. Participarea la conferintele proiectului.
Rezultate:
- 1 raport al intalnirii de debut,
- 200 de documente propuse pentru biblioteca on-line (OS1, OS2),
- 2 persoane in vizite de studiu (OS2),
- 1 raport al schimbului de experienta (OS2, OS4),
- 1 capitol tematic din manualul de bune practici (OS2),
- 1 analiza tematica comparativa (OS2),
- 1 studiu privind cerintele stakeholderilor (OS2, OS4),
- 1 viziune asupra viitorului (OS2),
- 4 workshop-uri (OS2, OS4),
- 3 premii,
- 4 rapoarte ale work-shopurilor,
- 1 modul de curs implementat pentru 120 de participant (OS4),
- 120 chestionare de evaluare a modulului de curs aplicate,
- 1 eveniment “Zilele angajatorului” cu 60 de participanti (OS2, OS4),
- 1 raport al evenimentului „ZA”,
- 3 prezentari ale rezultatelor la conferinte (OS4).
- 1 studiu privind insertia pe piata muncii (OS2, OS5),
- 1 studiu privind accesul la servicii de educatie in invatamantul superior (OS2, OS5).
- dezvoltarea/ actualizarea a 20 de programe de studii (OS4),
- dezvoltarea/ actualizarea a 20 de calificari (OS4).
- realizarea unui scenariu de evolutie a practicilor din invatamantul superior romanesc spre TQM, cu implicatiile asupra concordantei dintre definitia calificarii si curriculum universitar (OS3) si la
- elaborarea/revizuirea a 5 planuri strategice de dezvoltare institutionala elaborate/ revizuite pentru 5 universitati (OS5).
- 1 persoană implicată in dezvoltarea politicilor in invatamantul superior (personal de conducere din MECI);
- 44 de persoane cu functii de conducere, monitorizare, evaluare si control in invatamantul superior (rectori, prorectori, directori generali administrativi, decani, prodecani, sefi de catedre, directori de departamente, sefi de compartimente etc.);
- 3 experti in evaluare si acreditare din comisiile de asigurare a calitatii in invatamantul superior, la nivel national;
- 12 de membri ai comisiilor/ structurilor de conducere din universitati si facultati (membri ai Senatelor universitatilor, ai Consiliilor facultatilor);
- 6 membri ai comisiilor de asigurare a calitatii la nivel de universitate/ facultate;
- 6 persoane implicate in dezvoltarea programelor de studii universitare (titularii de disciplina, tutorii de practica, tutori de programe);
- 6 persoane implicate in dezvoltarea si managementul calificarilor la nivel de universitate/ facultate;
- 10 de membri ai partenerilor sociali;
- 40 de studenti.
Indicatori GL III
ID | Indicatori [1 output] | Valoare |
---|---|---|
217 | Număr de universităţi sprijinite | 1 |
219 | Număr de calificări dezvoltate/actualizate - învăţământul superior | 4 |
220 | Număr de participanţi la instruire – învăţământ superior | 24 |
221 | Număr de programe de licenţă/ masterat dezvoltate/adaptate conform CNCIS- învăţământ superior | 4 |
ID | Indicatori [2 result] | Valoare |
---|---|---|
218 | Ponderea universităţilor sprijinite care au primit acreditare prin prisma noilor standarde de asigurare a calităţii (%) | 0 |
222 | Număr de calificări validate | 0 |
223 | Ponderea programelor de studii desfăşurate conform CNCIS (%) | 0 |
224 | Număr de studenţi care au beneficiat de operaţiunile finanţate la nivelul instituţiilor de învăţământ superior | 40 |
225 | Număr de programe de licenţă/ masterat conform CNCIS implementate -învăţământ superior | 1 |
226 | Număr de universităţi acreditate conform standardelor de calitate - învăţământ superior | 0 |
227 | Parteneri transnaţionali implicaţi în proiect – învăţământ superior | 0 |
ID | Indicatori adiţionali [output] | Valoare |
---|---|---|
1 | Numarul comunitatilor de cunostinte create (knowledge community) | 1 |
2 | Numarul de biblioteci de cunostinte online | 1 |
3 | Numarul de parteneriate cu stakeholderi | 6 |
4 | Numarul de premii acordate | 3 |
5 | Numarul certificatelor de participare la curs emise | 24 |
ID | Indicatori adiţionali [result] | Valoare |
---|---|---|
6 | Numarul membrilor comunitatii de cunostinte (knowledge community) | 88 |
7 | Numarul de documente din biblioteca de cunostinte online | 200 |
8 | Numarul de studii realizate | 8/5? |
9 | Numarul participantilor in procesele de dezvoltare a competentelor | 50 |
10 | Numarul de planuri strategice de dezvoltare institutionala elaborate/revizuite | 1 |