GL I – ACTIVITĂȚI DE MANAGEMENT
1.1. Organizarea activitatii unitatii de implementare a proiectului (UIP);
1.2. Derularea procedurii de achizitie a bunurilor si serviciilor necesare implementarii proiectului, conform procedurilor legale;
1.3. Monitorizarea, evaluarea si controlul;
1.4. Raportarea financiara periodica si finala;
1.5. Promovarea si asigurarea vizibilitatii proiectului;
1.6. Auditarea.
Rezultate:
- 1 regulament de organizare si functionare a UIP
- organigrama UIP
- 68 de contracte individuale de munca/ acte aditionale incheiate
- 1 cod de etica si deontologie pentru implementare proiectului, produse si servicii achizitionate conform planului de achizitii al proiectului, rapoarte de monitorizare, financiare si tehnice, intermediare si finale (conform contractului de finantare), dosare de rambursare depuse la AM (conform contractului de finantare),
- 1 descriere proiect pe site-ul solicitantului,
- 1 site al proiectului gazduit de solicitant,
- 500 de scrisori de informare transmise in format tiparit sau electronic,
- 6000 de pliante,
- 2 bannere,
- 100 afise,
- 10 comunicate de presa,
- 3 conferinte de presa,
- 120 anunturi de presa (ziare si reviste),
- 700 exemplare ale unei brosuri,
- 10 rapoarte de audit intermediar,
- 1 raport de audit final.