GL.II. Comunicarea pentru managementul universitar
Activităţi:
2.1. Desfasurarea intalnirii de debut;
2.2. Elaborarea manualului de comunicare si promovare pentru implementarea proiectului;
2.3. Difuzarea informatiilor in cadrul Comunitatii si in afara ei;
2.4. Extinderea Comunitatii prin atragerea de membri;
2.5. Lansarea bibliotecii online si gestionarea ei;
2.6 Realizarea de analize privind comunicarea intre actorii interesati de calitatea invatamantului superior:
2.6.1. Identificarea practicilor actuale internationale,
2.6.2. Realizarea unor schimburi de bune practici,
2.6.3. Elaborarea manualului de bune practici,
2.6.4. Elaborarea analizei comparative,
2.6.5. Elaborarea viziunii asupra viitorului;
2.7. Organizarea workshop-urilor tematice, dintre care unul studentesc cu premii;
2.8. Organizarea cursurilor de formare:
2.8.1. Elaborarea modulului de curs,
2.8.2. Actualizarea modulului de curs,
2.8.3. Implementarea modulului de curs;
2.9. Elaborarea scenariului;
2.10. Elaborarea/ revizuirea planurilor strategice;
2.11. Organizarea conferintelor proiectului.
Rezultate:
- 1 raport al intalnirii de debut,
- 1 manual de comunicare si promovare pentru implementarea proiectului,
- 450 membri ai comunitatii,
- 30 de parteneriate intre membrii parteneriatului pentru proiect si institutii stakeholder, o biblioteca on-line (OS1),
- 200 de documente propuse pentru biblioteca on-line (OS1, OS2),
- 20 studii traduse (OS2),
- 2 persoane in vizite de studiu (OS2),
- 1 raport al schimbului de experienta (OS2, OS4),
- 1 capitol tematic din manualul de bune practici (OS2),
- 1 analiza tematica comparativa (OS2),
- 1 viziune asupra viitorului (OS2),
- 4 workshop-uri (OS2, OS4),
- 3 premii,
- 4 rapoarte ale work-shopurilor,
- 1 modul de curs implementat pentru 120 participanti (OS4),
- 120 chestionare de evaluare a modulului de curs aplicate,
- 3 conferinte organizate (OS2, OS4),
- 3 rapoarte ale conferintelor,
- 3 prezentari ale rezultatelor la conferinte (OS4). GLII, GLIII, GLIV, GLV, GLVI contribuie la:
- realizarea unui scenariu de evolutie a practicilor din invatamantul superior romanesc spre TQM, cu implicatiile asupra concordantei dintre definitia calificarii si curriculum universitar (OS3) si la
- elaborarea/revizuirea a 5 planuri strategice de dezvoltare institutionala elaborate/ revizuite pentru 5 universitati (OS5).